Календар новин  

Серпень 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
   

Рекомендуємо  

   

Користувач  

   

Повідомлення

13.12.2017 /Регуляторна політика

про оприлюднення проекту розпорядження голови районної державної адміністрації «Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг Ставищенської районної державної адміністрації»

Ставищенською районною державною адміністрацією розроблено проект регуляторного акта розпорядження голови районної державної адміністрації «Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг Ставищенської районної державної адміністрації».

Проект регуляторного акта  передбачає затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг (далі – центр).

Даний проект регуляторного акта розроблено з  метою чіткого визначення порядку організації роботи та взаємодії учасників центру, органів виконавчої влади, установ, їх посадових осіб, задіяних у забезпеченні організації надання адміністративних послуг, створення зручних і сприятливих умов отримання адміністративних послуг громадянами, суб’єктами господарювання, забезпечення відкритості інформації про діяльність органів виконавчої влади.

Проект регуляторного акта та відповідний аналіз  регуляторного впливу розміщено на офіційному сайті Ставищенської районної державної адміністрації htth://stavreg.gov.ua. розділі «Регуляторна діяльність»

Строк прийняття пропозицій та зауважень становить один місяць з дня оприлюднення регуляторного акта та аналізу його регуляторного впливу.

Пропозиції та зауваження до проекту регуляторного акта просимо надавати у письмовій формі:

– поштова адреса: 09400 , Центр надання адміністративних послуг Ставищенської районної державної адміністрації, вул. Цимбала Сергія, буд. 35/1, смт Ставище, Ставищенського району Київської області;

-e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;

– тел/факс: (04564) 52842, факс 22906.

СТАВИЩЕНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

                                                             смт Ставище                                      

Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг Ставищенської районної державної адміністрації

 

 

 

 

Відповідно до статей 6, 41 Закону України ,,Про місцеві державні адміністрації”, статті 12 Закону України ,,Про адміністративні послуги”, постанови Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 588 ,,Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг” та з метою забезпечення належного функціонування Центру надання адміністративних послуг Ставищенської районної державної адміністрації

  1. Затвердити Регламент Центру надання адміністративних послуг Ставищенської районної державної адміністрації, що додається.
  1. Це розпорядження набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
  1. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови Ставищенської районної державної адміністрації            Кошіля С.П.

Голова адміністрації                                                               О.В. Тертичний

Перший заступник голови

районної державної адміністрації

Начальник відділу економічного розвитку та

забезпечення діяльності центру надання

адміністративних послуг

районної державної адміністрації

Керівник апарату

районної державної адміністрації

Начальник юридичного відділу апарату

районної державної адміністрації

Начальник загального відділу апарату

районної державної адміністрації

С.П. Кошіль

Т.В. Юхименко

Т.С. Шалієвська

О.В. Ківшар

О.В. Кухарчук

 

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

до проект розпорядження голови Ставищенської районної державної адміністрації «Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг Ставищенської районної державної адміністрації»

 

І. Визначення проблеми

Законами України «Про адміністративні послуги», «Про місцеві державні адміністрації», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», постановами Кабінету Міністрів України «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг» , «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» визначено правові засади реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб у сфері надання адміністративних послуг.

Розпорядженням голови Ставищенської районної державної адміністрації від 17.10.2017 № 561 «Про затвердження нового Переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр адміністративних послуг Ставищенської районної державної адміністрації та Перелік суб’єктів надання адміністративних послуг» затверджено новий порядок адміністративних послуг.

З огляду на зазначене, є необхідність прийняття розпорядження голови Ставищенської районної державної адміністрації «Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг при Ставищенській районній державній адміністрації» згідно вимог чинного законодавства України.

Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:

Групи (підгрупи) Так Ні
Громадяни +  
Держава +  
Суб’єкти господарювання +  
у тому числі суб’єкти малого підприємництва +  

Проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів.

 

ІІ. Цілі державного регулювання

 

Прийняття розпорядження має на меті забезпечити практичну реалізацію Закону України «Про адміністративні послуги» та розпорядження Кабінету Міністрів України «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг»,  що в свою чергу оптимізує  надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень, спростить процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якість їх надання, забезпечить інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністраторів центру.

 

 

 

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

  1. Визначення альтернативних способів

Перший альтернативний спосіб. Залишення ситуації без змін. Такий спосіб є недоцільним .

Другий спосіб прийняти запропонований проект розпорядження. На сьогодні є оптимальним рішенням, спрямованим на безпосереднє виконання вимог Законів України «Про адміністративні послуги», «Про місцеві державні адміністрації», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», постанови  Кабінету Міністрів України «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг», за якими оцінюється якість надання адміністративних послуг.

  1. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1:

Залишення ситуації без змін.

Такий спосіб є неможливим.

-

Альтернатива 2:

Прийняття запропонованого проекту розпорядження.

На сьогодні це є оптимальним рішенням, спрямованим на безпосереднє виконання вимог Законів України «Про адміністративні послуги», «Про місцеві державні адміністрації», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», постанови  Кабінету Міністрів України «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг», за якими оцінюється якість надання адміністративних послуг.

-

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1:

Залишення ситуації без змін.

Такий спосіб є неможливим.

-

Альтернатива 2:

Прийняття запропонованого проекту розпорядження.

На сьогодні це є оптимальним рішенням, спрямованим на безпосереднє виконання вимог Законів України «Про адміністративні послуги», «Про місцеві державні адміністрації», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», постанови  Кабінету Міністрів України «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг». Що в свою чергу спростить надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень, спростить процедури отримання адміністративних послуг та поліпшить якість їх надання, забезпечить інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністраторів центру.

-

Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб'єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

-

-

-

-

-

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

-

-

-

-

-

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1:

Залишення ситуації без змін.

Такий спосіб є неможливим

-

Альтернатива 2:

Прийняття запропонованого проекту розпорядження.

На сьогодні це є оптимальним рішенням, спрямованим на безпосереднє виконання вимог Законів України «Про адміністративні послуги», «Про місцеві державні адміністрації», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», постанови  Кабінету Міністрів України «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг». Що в свою чергу спростить надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень, спростить процедури отримання адміністративних послуг та поліпшить якість їх надання, забезпечить інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністраторів центру.

Витрат не потребує.

 

  1. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності

(за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1:

1

Спосіб є неможливим

Альтернатива 2:

4

Оптимальне рішення, спрямоване на безпосереднє виконання вимог законодавства України.

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

-

-

-

Альтернатива 2

-

-

-

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Не забезпечить виконання вимог законодавства України, а саме Законів України «Про адміністративні послуги», «Про місцеві державні адміністрації», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», постанови  Кабінету Міністрів України «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг».

-

Альтернатива 2

Дане рішення є оптимальним, спрямованим на безпосереднє виконання вимог Законів України «Про адміністративні послуги», «Про місцеві державні адміністрації», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», постанови  Кабінету Міністрів України «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг». Що в свою чергу спростить надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень, спростить процедури отримання адміністративних послуг та поліпшить якість їх надання, забезпечить інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністраторів центру.

-

 

  1. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Прийняття запропонованого проекту розпорядження, спрямоване на безпосереднє виконання вимог Законів України «Про адміністративні послуги», «Про місцеві державні адміністрації», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», постанови  Кабінету Міністрів України «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг», за якими оцінюється якість надання адміністративних послуг.

Регламент центру надання адміністративних послуг Ставищенської районної державної адміністрації встановлює порядок діяльності центру надання адміністративних послуг, зокрема, порядок дій адміністратора (адміністраторів) центру та суб’єктів надання адміністративних послуг у ході надання адміністративних послуг.

 

 

  1. VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Для впровадження та виконання вимог регуляторного акта органи виконавчої влади, фізичні та юридичні особи не будуть нести додаткові витрати.

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Акт пропонується запровадити на необмежений термін, окрім внесення змін на законодавчому рівні, що дозволить забезпечити стабільність у механізмах реалізації державної політики у сфері надання адміністративних послуг.

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

В результаті прийняття акта будуть досягнуті такі показники результативності:

- можливість забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості дій у сфері надання адміністративних послуг;

- виконання стандартних, спрощених процедур для отримання бажаного результату;               

- зменшення часу, необхідного для відвідування виконавчих органів, причетних до підготовки та надання документів реєстраційного та погоджувального характеру;

- отримання максимальної кількості необхідних адміністративних послуг в одному місці;

- зручний для споживачів адміністративних послуг режим роботи центру.

 

  1. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Базове відстеження результативності зазначеного проекту буде здійснено до набрання чинності цим регуляторним актом.

Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено через рік після набрання чинності цим регуляторним актом шляхом порівняння результативності показників, визначених під час базового відстеження.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови Ставищенської районної державної адміністрації

 

 

 

 

 

 

 

 

Регламент

Центру надання адміністративних послуг Ставищенської районної державної адміністрації

І. Загальна частина

 

1.1. Цей Регламент визначає порядок організації роботи Центру надання адміністративних послуг Ставищенської районної державної адміністрації    (далі – Центр), порядок дій адміністраторів Центру та їх взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.

1.2. У цьому Регламенті терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України ,,Про адміністративні послуги”.

1.3. Надання адміністративних послуг у Центрі здійснюється з дотриманням таких принципів:

верховенства права, у тому числі законності та юридичної визначеності;

стабільності;

рівності перед законом;

відкритості та прозорості;

оперативності та своєчасності;

доступності інформації про надання адміністративних послуг;

захищеності персональних даних;

раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг;

неупередженості та справедливості;

доступності та зручності для суб’єктів звернення.

1.4. Центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, Положенням про Центр надання адміністративних послуг Ставищенської районної державної адміністрації, затвердженим розпорядженням голови Ставищенської районної державної адміністрації         від 06 серпня 2013 року № 665 ,,Про створення Центру надання адміністративних послуг Ставищенської районної державної адміністраці” та Регламентом Центру.

ІІ. Вимоги до приміщення, в якому розміщується Центр

 

2.1. Центр знаходиться в центральній частині селища Ставище із найближчим розташуванням зупинки громадського транспорту та під’їзних шляхів за адресою: Київська область, Ставищенський район, смт Ставище,    вул. Цимбала Сергія, 37/2.

На вході до приміщення розміщена вивіска з найменуванням центру та табличка з інформацією про його місцезнаходження, графік роботи. Адміністратори Центру надання адміністративних послуг працюють за гнучким графіком роботи, який щомісячно затверджується керівником Центру.

Центр працює без перерви на обід і є загальним (єдиним) для всіх адміністративних послуг, що надаються через Центр. За рішенням голови  Ставищенської районної державної адміністрації час роботи Центру може бути змінено.

Графік роботи працівників Центру складається відповідно до вимог чинного трудового законодавства.

Вхід до Центру облаштований пандусом для осіб з обмеженими фізичними можливостями. В приміщенні Центру облаштована туалетна кімната з урахуванням потреб осіб з обмеженими фізичними можливостями.

На прилеглій до Центру території передбачено місце для безоплатної стоянки автомобільного транспорту суб’єктів звернення. На прилеглих вулицях розміщено вказівники, на яких зазначено місце розташування Центру.

2.2. Приміщення Центру поділяється на відкриту та закриту частини.

У відкритій частині здійснюється прийом, консультування, інформування та обслуговування суб’єктів звернення працівниками Центру. Суб’єкти звернення мають безперешкодний доступ до такої частини Центру.

Відкрита частина включає:

сектор прийому;

сектор інформування;

сектор очікування;

сектор обслуговування.

Відкрита частина розміщена на першому поверсі будівлі.

Закрита частина призначена виключно для опрацювання документів, пошти, надання консультацій та здійснення попереднього запису суб’єктів звернення на прийом до адміністраторів за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), а також збереження документів, справ, журналів обліку/реєстрації (розміщення архіву).

Вхід до закритої частини Центру суб’єктам звернення забороняється.

2.3. Сектор прийому облаштований при вході до приміщення Центру. У ньому здійснюється загальне інформування та консультування суб’єктів звернення з питань роботи Центру.

2.4. Сектор інформування облаштований з метою ознайомлення суб’єктів звернення з порядком та умовами надання адміністративних послуг.

У секторі інформування розміщені інформаційні стенди, що містить актуальну, вичерпну інформацію, необхідну для одержання адміністративних послуг.

Сектор інформування облаштований столами, стільцями, телефоном, забезпечений канцелярськими товарами для заповнення суб’єктами звернення необхідних документів.

Для висловлювання суб’єктами звернень зауважень і пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг сектор інформування облаштований скринькою та книгою відгуків і пропозицій, яка розміщена на видному та у доступному місці.

2.5. Сектор очікування розміщено в просторому приміщенні, площа якого визначена залежно від кількості осіб, які звертаються до центру протягом дня, та облаштовано столами для оформлення документів та в достатній кількості стільцями, тощо.

2.6. Сектор обслуговування утворений за принципом відкритості розміщення робочих місць. Кожне робоче місце для прийому суб’єктів звернення має інформаційну табличку із зазначенням номера такого місця, прізвища, імені, по-батькові та посади адміністратора Центру.

2.7. Загальна площа секторів очікування та обслуговування становить 60 кв. метрів.

2.8. На інформаційних стендах розміщується інформація, зокрема, про:

найменування Центру, його місцезнаходження, номери телефонів для довідок, факсу, адресу веб-сайту, електронної пошти;

графік роботи Центру (прийомні дні та години, вихідні дні);

перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр та відповідні інформаційні картки адміністративних послуг;

строки надання адміністративних послуг;

бланки заяв та інших документів, необхідних для звернення за отриманням адміністративних послуг, а також зразки їх заповнення;

платіжні реквізити для оплати платних адміністративних послуг;

супутні послуги, які надаються в приміщенні Центру;

прізвище, ім’я, по-батькові керівника Центру, контактні телефони, адресу електронної пошти;

положення про Центр;

Регламент Центру.

2.9. Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, розміщено у доступному та зручному для суб’єктів звернення місці у секторі очікування та інформування. Адміністративні послуги в переліку групуються за моделлю життєвих ситуацій суб’єктів звернення та/або сферами правовідносин (законодавства), та/або суб’єктами надання адміністративних послуг.

2.10. Бланки заяв, необхідні для замовлення адміністративних послуг, розміщуються у секторі інформування на інформаційних стендах із вільним доступом до них суб’єктів звернення.

2.11. Особам з обмеженими фізичними можливостями забезпечується вільний доступ до інформації, зазначеної в цьому розділі, шляхом розміщення буклетів, інформаційних листів на інформаційних стендах, інших необхідних матеріалів із вільним доступом до них.

2.12. На основі узгоджених рішень із суб’єктами надання адміністративних послуг у роботі Центру можуть брати участь представники суб’єктів надання адміністративних послуг для надання консультацій.

ІІІ. Інформаційна та технологічна картки адміністративних послуг

 

3.1. Голова Ставищенської районної державної адміністрації, а також керівник Центру можуть вносити суб’єктові надання адміністративної послуги пропозиції щодо необхідності внесення змін до затверджених інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг (у тому числі для документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності).

3.2. У разі внесення змін до законодавства щодо надання адміністративної послуги суб’єкт її надання своєчасно інформує про це голову Ставищенської районної державної адміністрації, а також керівника Центру, готує пропозиції щодо внесення змін до інформаційних та/або технологічних карток згідно із законодавством.

ІV. Інформаційна робота Центру

 

4.1. Адміністратор Центру надає допомогу суб’єктам звернення у заповненні заяв, консультує із загальних питань організації роботи Центру та порядку прийому суб’єктів звернення.

Адміністратор Центру також:

інформує за усним клопотанням суб’єкта звернення про належність порушеного ним питання до компетенції Центру;

консультує суб’єктів звернення щодо порядку внесення плати (адміністративного збору) за надання платних адміністративних послуг, надає інформацію про платіжні реквізити для сплати адміністративного збору;

надає іншу інформацію та допомогу, що необхідні суб’єктам звернення до прийому їх адміністратором.

4.2. Ставищенська районна державна адміністрація забезпечує роботу веб-сторінки Центру на своєму офіційному веб-сайті, де розміщується інформація, зазначена в пункті 2.8 цього Регламенту, а також відомості про місце розташування Центру, найближчі зупинки громадського транспорту, під’їзні шляхи, місця паркування, інша корисна для суб’єктів звернення інформація.

4.3. Інформація, яка розміщується в приміщенні Центру та на веб-сайті, постійно оновлюється і є актуальною та повною.

Інформація на веб-сайті Центру зручна для пошуку та копіювання.

4.4. Суб’єктам звернення, які звернулися до Центру з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), забезпечується можливість отримання інформації про надання адміністративних послуг Центром у спосіб, аналогічний способу звернення.

  1. Керування чергою в Центрі

 

5.1. З метою забезпечення зручності та оперативності обслуговування суб’єктів звернення у Центрі вживаються заходи для запобігання утворенню черги, а у разі її утворення – для керування чергою.

5.2. У Центрі може здійснюватися попередній запис суб’єктів звернення на прийом до адміністратора на визначену дату та час. Прийом суб’єктів звернення, які зареєструвалися шляхом попереднього запису, здійснюється у визначені керівником Центру години.

5.3. Центр може здійснювати керування чергою в інший спосіб, гарантуючи дотримання принципу рівності суб’єктів звернення.

  1. Прийняття заяви та інших документів у Центрі

 

6.1. Прийняття від суб’єкта звернення заяви та інших документів, необхідних для надання адміністративної послуги (далі – вхідний пакет документів) та повернення документів з результатом надання адміністративної послуги (далі – вихідний пакет документів) здійснюється виключно в Центрі.

Прийняття заяв для отримання адміністративних послуг від фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців здійснюється незалежно від реєстрації їх місця проживання, крім випадків, передбачених Законом.

Заяви від юридичних осіб приймаються за місцезнаходженням таких осіб або у випадках, передбачених законом, за місцем провадження діяльності або місцезнаходженням відповідних об’єктів, якщо інше не встановлено Законом.

6.2. Прийняття від суб’єктів господарювання заяви про видачу документів дозвільного характеру та документів, що додаються до неї, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, видача (переоформлення, видача дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру, які оформлені регіональними та місцевими дозвільними органами та зареєстрованих декларацій здійснюються відповідно до Закону України ,,Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”.

6.3. Суб’єкт звернення має право подати вхідний пакет документів у Центрі особисто, через представника (законного представника), надіслати його поштою (рекомендованим листом з описом вкладення) або у випадках, передбачених Законом, за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.

Заява для отримання адміністративних послуги в електронній формі подається через Єдиний державний портал адміністративних послуг, у тому числі через інтегровані з ним інформаційні системи державних органів та органів місцевого самоврядування.

6.4. У разі коли вхідний пакет документів подається представником (законним представником) суб’єкта звернення, пред’являються документи, що посвідчують особу представника та засвідчують його повноваження.

6.5. Адміністратор Центру перевіряє відповідність вхідного пакета документів інформаційній картці адміністративної послуги, у разі потреби надає допомогу суб’єктові звернення в заповненні бланка заяви. У разі коли суб’єкт звернення припустився неточностей або помилки під час заповнення бланка заяви, адміністратор повідомляє суб’єктові звернення про відповідні недоліки та надає необхідну допомогу в їх усуненні.

6.6. Адміністратор Центру складає опис вхідного пакета документів, у якому зазначаються інформація про заяву та перелік документів, поданих суб’єктом звернення до неї, у двох примірниках.

6.7. Суб’єктові звернення надається примірник опису вхідного пакета документів за підписом і з проставленням печатки (штампа) відповідного Центру, а також відмітки про дату та час його складення. Другий примірник опису вхідного пакета документів зберігається в матеріалах справи, а у разі здійснення в Центрі електронного документообігу – в електронній формі.

6.8. Адміністратор Центру під час отримання вхідного пакета документів з’ясовує прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення про результат надання адміністративної послуги, а також спосіб передачі суб’єктові звернення вихідного пакета документів (особисто, засобами поштового або телекомунікаційного зв’язку) про що зазначається в описі вхідного пакета документів у паперовій та/або електронній формі.

6.9. Адміністратор Центру здійснює реєстрацію вхідного пакета документів шляхом внесення даних до журналу реєстрації (у паперовій та/або електронній формі). Після внесення даних справі присвоюється номер, за яким здійснюється її ідентифікація та який фіксується на бланку заяви і в описі вхідного пакета документів.

6.10. У разі коли вхідний пакет документів отримано засобами поштового зв’язку і він не містить інформації про прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення, адміністратор Центру не пізніше наступного робочого дня надсилає суб’єктові звернення опис вхідного пакета документів електронною поштою (та/або його відскановану копію) чи іншими засобами телекомунікаційного зв’язку.

6.11. Після реєстрації вхідного пакета документів адміністратор Центру формує справу у паперовій та/або електронній формі та в разі потреби здійснює її копіювання та/або сканування.

6.12. Інформацію про вчинені дії адміністратор Центру вносить до листа про проходження справи у паперовій та/або електронній формі (крім випадків, коли адміністратор є суб’єктом надання адміністративної послуги). Лист про проходження справи також містить відомості про послідовність дій (етапів), необхідних для надання адміністративної послуги, та залучених суб’єктів надання адміністративних послуг.

VII. Опрацювання справи (вхідного пакета документів)

 

7.1. Після вчинення дій, передбачених пунктами 6.1–6.12 цього Регламенту, адміністратор Центру зобов’язаний невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня з урахуванням графіка роботи суб’єкта надання адміністративної послуги, до компетенції якого належить питання прийняття рішення у справі, про що робиться відмітка в листі про проходження справи із зазначенням часу, дати та найменування суб’єкта надання адміністративної послуги, до якого її надіслано, та проставленням печатки (штампа) адміністратора, що передав відповідні документи.

7.2. Передача справ у паперовій формі від Центру до суб’єкта надання адміністративної послуги здійснюється не менше ніж один раз протягом робочого дня, шляхом отримання справ представником суб’єкта надання адміністративної послуги або їх доставки працівником центру, надсилання відсканованих документів з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку або в інший спосіб.

7.3. Після отримання справи суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний внести запис про її отримання із зазначенням дати та часу, прізвища, імені, по-батькові відповідальної посадової особи до листа про проходження справи.

7.4. Контроль за дотриманням суб’єктами надання адміністративних послуг строків розгляду справ та прийняття рішень здійснюється адміністраторами Центру відповідно до розподілу обов’язків за рішенням керівника Центру.

7.5. Суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний:

своєчасно інформувати Центр про перешкоди у дотриманні строку розгляду справи та прийнятті рішення, інші проблеми, що виникають під час розгляду справи;

надавати інформацію на усний або письмовий запит (у тому числі шляхом надсилання на адресу електронної пошти) адміністратора Центру про хід розгляду справи.

У разі виявлення факту порушення вимог законодавства щодо розгляду справи (строків надання адміністративної послуги тощо) адміністратор Центру невідкладно інформує про це керівника Центру.

VIII. Передача вихідного пакета документів суб’єктові звернення

 

8.1. Суб’єкт надання адміністративної послуги невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня після оформлення результату надання адміністративної послуги, формує вихідний пакет документів та передає його до Центру, про що зазначається в листі про проходження справи.

8.2. Адміністратор Центру невідкладно у день надходження вихідного пакета документів повідомляє про результат надання адміністративної послуги суб’єктові звернення у спосіб, зазначений в описі вхідного пакета документів, здійснює реєстрацію вихідного пакета документів шляхом внесення відповідних відомостей до листа про проходження справи, а також до відповідного реєстру в паперовій та/або електронній формі.

8.3. Вихідний пакет документів передається суб’єктові звернення особисто під підпис (у тому числі його представникові (законному представникові) у разі пред’явлення документа, що посвідчує особу та/або засвідчує його повноваження, або у випадках, передбачених законодавством, передається в інший прийнятний для суб’єкта звернення спосіб.

8.4. Інформація про дату отримання вихідного пакета документів суб’єктом звернення зазначається в описі вхідного пакета документів і зберігається в матеріалах справи.

У разі не зазначення суб’єктом звернення зручного для нього способу отримання вихідного пакета документів або його неотримання в Центрі протягом двох місяців відповідні документи надсилаються суб’єктові звернення засобами поштового зв’язку. У разі відсутності відомостей про місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта звернення та іншої контактної інформації вихідний пакет документів зберігається протягом тримісячного строку в Центрі, а потім передається для архівного зберігання.

8.5. У разі коли адміністративна послуга надається невідкладно, адміністратор Центру реєструє інформацію про результат розгляду справи в журналі (у паперовій та/або електронній формі), негайно формує вихідний пакет документів та передає його суб’єктові звернення.

8.6. Інформація про кожну надану адміністративну послугу та справу у паперовій (копія) та/або електронній (відскановані документи) формі, зокрема заява суб’єкта звернення, результат надання адміністративної послуги та інші документи, визначені органом, що утворив Центр, зберігається у Центрі.

Усі матеріали справи зберігаються у суб’єкта надання адміністративної послуги.

Керівник апарату адміністрації                                                      Т.С. Шалієвська

Юхименко Т.В.


 

          Додаток 1

до Регламенту Центру надання адміністративних послуг Ставищенської районної державної адміністрації

(розділ V пункту 5.3)

Журнал реєстрації черги / попереднього запису суб’єктів звернення на _________________ місяць

п/п

Суб’єкт звернення

(ПІП фізичної особи, фізичної особи-підприємця, найменування  юридичної особи)

Тема звернення

Дата, година

Столик №

Підпис суб’єкта звернення про отримання квитка на чергу/попередній запис, з правилами участі в черзі/попередньому записі ознайомлений

Прізвище, ініціали та підпис адміністратора ЦНАП

             

Начальник відділу економічного розвитку та

забезпечення діяльності центру надання адміністративних послуг

Ставищенської районної державної адміністрації                                            _________                                       _____________

                                                                                                                             (підпис)                                                   (ПІБ)

Адміністратор відділу економічного розвитку та

забезпечення діяльності центру надання адміністративних послуг               _________                                        _____________

Ставищенської районної державної адміністрації                                             (підпис)                                                   (ПІБ)

 

          Додаток 2

до Регламенту Центру надання адміністративних послуг Ставищенської районної державної адміністрації

(розділ ІV пункту 4.1)

 

Журнал реєстрації консультацій суб’єктів звернення на________________ місяць

 

п/п

Суб’єкт звернення

(ПІП фізичної особи, фізичної особи-підприємця; найменування юридичної особи)

Тема консультації

Дата надання консультації

Підпис суб’єкта про отримання консультації

(крім випадків надання консультації в телефонному режимі)

Підпис консультанта

Підпис адміністратора або керівника ЦНАП про засвідчення факту консультування

             

Начальник відділу економічного розвитку та

забезпечення діяльності центру надання адміністративних послуг

Ставищенської районної державної адміністрації                                           _________                                       _____________

                                                                                                                                  (підпис)                                                  (ПІБ)

Адміністратор відділу економічного розвитку та

забезпечення діяльності центру надання адміністративних послуг              _________                                        _____________

Ставищенської районної державної адміністрації                                            (підпис)                                                   (ПІБ)

 

 

          Додаток 3

до Регламенту Центру надання адміністративних послуг Ставищенської районної державної адміністрації

(розділ VI пункту 6.6)

 

ОПИС

 

вхідного пакета документів, необхідних для одержання _________________________

_________________________________________________________________________

(назва адміністративної послуги)

від_______________________________________________________________________

(найменування суб’єкта звернення)

п/п

Перелік поданих документів

 

Кількість примірників

Спосіб повідомлення про результат

Примітка

1.

     

За телефоном:

________________

(номер телефону)

 

2.

       

3.

       

4.

     

Поштовим зв’язком:

________________________________________________

(поштова адреса)

 

5.

       

6.

       

7.

       

8.

       

9.

       

10.

     

На електронну адресу:

________________

(електронна адреса)

 

11.

       

12.

       

        

,,___” __________20__ р.                       реєстраційний № ____________                                                         

______________________________                     __________________                    

          (П.І.Б. адміністратора )                                  (особистий підпис)                                  

        

Опис отримав (-ла):  ______________________     ______     __________________         

         (П.І.Б. суб’єкта звернення)     (дата)       (особистий підпис)            

 

          Додаток 4

до Регламенту Центру надання адміністративних послуг Ставищенської районної державної адміністрації

(розділ VI пункту 6.6)

 

Адміністратору Центру надання адміністративних послуг

____________________________________

(ПІБ або найменування юридичної особи)

__________________________________________

(місце проживання (місцезнаходження)

                      заявника, телефон)

__________________________________________

ЗАЯВА

 

Прошу забезпечити організацію надання адміністративної послуги ____ ____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

Я не заперечую щодо обробки моїх персональних даних та надання інформації відповідно до Закону України ,,Про захист персональних даних”.

____ ____________ року                                               ________________

              (дата)                                                                              (підпис)                                                                                  

Заповнюється адміністратором ЦНАП:

,,____” ___________________20__ р.

(дата надходження заяви)

_______________________________

          (ПІП адміністратора ЦНАП)

Реєстраційний номер ______________________________

______________________________

(підпис та печатка адміністратора ЦНАП)

 

 

          Додаток 5

до Регламенту Центру надання адміністративних послуг Ставищенської районної державної адміністрації

(розділ VI пункту 6.9)

Журнал реєстрації вхідного пакету документів та звернень громадян для отримання

адміністративних послуг

Реєстра-ційний номер

Дата реєстрації пакету документів

Назва адміністра-тивної послуги

Суб’єкт звернення

(ПІП фізичної особи, фізичної особи-підприємця; найменування  юридичної особи)

Підпис суб’єкта  звернення (або уповноваженої особи) про подачу вхідного пакету документів

ПІП працівника ЦНАП, про прийняття вхідного пакету документів, підпис, дата

Відмітка про відмову у наданні адміністра-тивної послуги, або направлення на доопрацювання

Підпис про отримання результату

Дата повернення результату адміністра-тивної послуги

1

2

3

4

5

6

7

8

9

                 

Начальник відділу економічного розвитку та

забезпечення діяльності центру надання адміністративних послуг

Ставищенської районної державної адміністрації                                        _________                                       _____________

                                                                                                                            (підпис)                                                   (ПІБ)

Адміністратор відділу економічного розвитку та

забезпечення діяльності центру надання адміністративних послуг              _________                                     _____________

Ставищенської районної державної адміністрації                                            (підпис)                                                  (ПІБ)

 

 

          Додаток 6

до Регламенту Центру надання адміністративних послуг Ставищенської районної державної адміністрації

(розділ VI пункту 6.12)

ЛИСТ ПРО ПРОХОДЖЕННЯ СПРАВИ

 

до справи від ,,___” ________ 20__ р.               реєстраційний № ___________________

для ______________________________________________________________________

(назва адміністративної послуги)

_________________________________________________________________________

від ______________________________________________________________________                 (найменування суб’єкта звернення)

_________________________________________________________________________

№ п/п

Суб’єкта надання адміністративної послуги,

який отримав документи

згідно опису, ПІБ, посада

Дата передачі, та підпис суб’єкта надання адміністративної послуги про отримання справи

Дата повернення, та підпис адміністратора про отримання справи

1.

     
     
     

2.

     
     
     

3.

     
     
     

4.

     
     
     

        (адреса, телефон, електронна пошта)

___________________________       __________            __________________

(П.І.Б. суб’єкта надання                         (дата)                   (особистий підпис)

       адміністративної послуги

__________________________             __________        __________________

      (П.І.Б. адміністратора)                         (дата)               (особистий підпис)

 

 

 

   
   
© Ставищенська РДА

versiya dlya slabovidyashchikh