Календар новин  

Листопад 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
   

Рекомендуємо  

   

Користувач  

   

  Веб-портал надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з органами ПФУ, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення в управління Фонду. 


Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних. У відкритому доступі (без реєстрації) на порталі надається багато корисної інформації з питань пенсійного страхування, бланки документів, інструкції щодо їх заповнення тощо.
  Електронні послуги, які може отримати користувач на порталі після відповідної реєстрації:
• отримання інформації з персоніфікованого обліку (для працюючих громадян);
• отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів);
• формування запитів на попередню підготовку документів;
• можливість подачі скарг;
• запис на прийом до фахівців Фонду.
  Звернувшись до послуг, які надаватимуться через веб-портал, користувачі зможуть отримати інформацію щодо умов, порядку призначення, перерахунку та виплати своєї пенсії, також можна буде ознайомитись із формами заяв, необхідних для призначення, перерахунку та виплати своєї пенсії, отримання допомоги на поховання та заповнити їх, користуючись наданими інструкціями.
Як зареєструватися на веб-порталі ПФУ
  Для Вашої зручності процедура реєстрації на веб-порталі максимально спрощена.
  1. Подача заяви для реєстрації на Веб-порталі
Прийдіть до Пенсійного фонду та оформіть заяву. Ви можете підготувати заяву вдома, але фахівці Фонду допоможуть Вам у її заповненні.
  Внесені у заяву відомості перевіряються, вносяться до інформаційної системи Пенсійного фонду. Вам друкується розписка про одержання заяви, а також (важливо!!!) «реєстраційний код». Цей код необхідний Вам для реєстрації на Веб-порталі, отже, зберігайте його в таємниці до моменту закінчення реєстрації! Завершіть реєстрацію, зайшовши на Веб-портал ПФУ в мережі Інтернет і вибравши пункт меню «Реєстрація» в закладці "Реєстрація за заявою". Заповніть реєстраційну форму. Звертаємо Вашу увагу, що логін та пароль бажано вибирати такими, що не містять Ваших справжніх імен та прізвищ. Виконання такої рекомендації підвищить рівень захисту Ваших персональних даних.
  Після реєстрації на введену Вами електронну адресу прийде лист, необхідний для підтвердження реєстрації. Після підтвердження реєстрації, Ви отримаєте повідомлення Веб-порталу про успішне закінчення реєстрації.
  2. Он-лайн реєстрація за електронним цифровим підписом (ключем ЕЦП)
Ключ ЕЦП знаходиться на будь-якому носії (наприклад, флешка чи жорсткий диск Вашого комп’ютера) або на електронному пенсійному посвідченні (ЕПП).
  Для авторизації за ЕЦП з флешки Вам потрібно виконати наступні кроки:
  1. На екранній формі «Вхід» в закладці «За ЕЦП» ознайомитися зі списком АЦСК, ЕЦП яких підтримує Веб-портал ПФУ; 
  2. Якщо Ви не маєте ще ЕЦП одного з цих АЦСК, Вам необхідно звернутися в АЦСК та отримати ЕЦП. Інформація щодо отримання ЕЦП може Вами бути отримана в Інтернеті в залежності від АЦСК, обраного Вами; 
  3. Після отримання ЕЦП – оберіть пункт головного меню «Вхід» та виконайте перший вхід на Портал за ЕЦП (закладка «За ЕЦП»).
  Для авторизації за ЕЦП з ЕПП Вам потрібно виконати наступні кроки:
  1. Якщо Ви не маєте ще електронного пенсійного посвідчення (ЕПП), зверніться до органу ПФУ та отримайте ЕПП. Ключ ЕЦП, записаний в Електронному пенсійному посвідченні створюється автоматично в процесі підготовки Вашого особистого Електронного пенсійного посвідчення (ЕПП). Для використання ЕПП Ви маєте пам’ятати PIN-код, який встановили при отриманні ЕПП для додатку ЕЦП. 
  2. Після отримання ЕПП – оберіть пункт головного меню «Вхід» та виконайте перший вхід на   Портал за ЕПП (закладка «За ЕПП»).
НАЙЗРУЧНІШІ МОЖЛИВОСТІ ПОРТАЛУ
  Виписка з системи персоніфікованого обліку
Інформація, накопичена в базах даних персоніфікованого обліку, є дуже важливою для Вашої майбутньої пенсії. Пенсійний фонд надає Вам зручну можливість здійснювати постійний контроль за такими даними, що впливають на Ваші пенсійні права:
- Перелік страхувальників, які подавали по Вам відомості до системи персоніфікованого обліку;
- За кожний місяць, починаючи з 2000 року, по кожному зі страхувальників: сума заробітку, з якої сплачені страхові внески, кількість днів для стажу, відмітка про сплату пенсійного/єдиного внеску;
- Загальні показники за кожний рік, помісячно: загальна сума заробітку, з якого сплачені страхові внески (усього та в межах максимальної величини), страховий стаж;
- Відомості про спеціальний (пільговий) стаж, та відомості про стаж, який зараховується без сплати страхових внесків (БСВ), по страхувальниках і по роках.
Виписка з пенсійної справи (для пенсіонерів)
Пенсіонери - користувачі Веб-порталу мають змогу, не виходячи з дому, отримати такі відомості з власної пенсійної справи, як: 
- Назва Закону України, згідно якого призначено пенсію;
- Вид пенсії;
- Сума призначеної пенсії, з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством;
- Дата закінчення виплати пенсії (для пенсій, призначених на певний строк).
Попереднє замовлення паперових документів
Для Вашої зручності Пенсійний фонд вводить послугу попереднього замовлення паперових документів.
Засобами Веб-порталу Ви можете подати заяву - запит на підготовку паперових документів:
- виписки з системи персоніфікованого обліку;
- виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів);
Подати скаргу
Засобами Веб-порталу Ви можете подати скаргу до органу Пенсійного фонду. Опрацювання скарг та надання відповідей відбувається за стандартними правилами, прийнятими, наприклад, для паперових документів. В процесі опрацювання скарги можлива переписка з фахівцем Фонду з питань, що уточнюють скаргу.
Записи на прийом
Засобами Веб-порталу Ви можете записатися на прийом до органу Пенсійного фонду.
Процес запису на прийом включає:
- визначення дати та теми відвідування органу ПФУ;
- за даними графіку прийому громадян в органі ПФУ по визначеним датою та темою відвідування ПФУ формується список годин прийому спеціалістами органу ПФУ. В ньому зеленим кольором виділено вільні години прийому, червоним - години прийому, вибрані клієнтом порталу, помаранчевим - години прийому, зайняті іншими клієнтами порталу;
- вибір часу, зручного для відвідування органу ПФУ, та натиснути кнопку «Записатися на прийом»;
- отримання талону щодо відвідування органу ПФУ - кнопка «Друк талону». Наявність талону не є обов'язковою для відвідування органу ПФУ.

До уваги користувачів Веб-порталу Пенсійного фонду України
щодо е-декларування!
Кожна застрахована особа, зареєструвавшись на веб-порталі, в тому числі, з використанням електронно-цифрового підпису, має змогу щомісяця бачити в своєму “особистому кабінеті” дані з реєстру застрахованих осіб (форма ОК-5): перелік страхувальників, які подавали щодо громадянина відомості в систему персоніфікованого обліку, суми заробітку, з якого сплачено страхові внески, відмітки про сплату страхового (єдиного) внеску. Цю та іншу корисну інформацію, можна отримати за адресою веб-порталу: http://portal.pfu.gov.ua.
  У зв’язку із запитаннями щодо правильності заповнення е-декларацій, використовуючи форму ОК-5, звертаємо Вашу увагу:
• у звітах щодо єдиного внеску (дані яких завантажуються до реєстру застрахованих осіб) суми допомоги з тимчасової втрати працездатності (лікарняні), відпускні зазначаються у місяці, за який їх нараховано, а у податковій звітності зазначені суми включаються до місяця, в якому їх нараховано;
• у звітності щодо єдиного внеску, зазначаються лише ті суми, що враховуються при нарахуванні єдиного внеску (у межах максимальної величини).
  У разі виникнення запитань, просимо звертатись до Сквирського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області, 
м.Сквира, вул.Богачевського,18, тел.04568 5-29-86.
  Гаряча телефонна лінія:

04568 5-27-05 м.Сквира
04564 2-22-14 смт Ставище
04569 5-16-98 смт Володарка
04560 5-27-31 м.Тетіїв

   
© Ставищенська РДА

versiya dlya slabovidyashchikh