Календар новин  

Липень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
   

Рекомендуємо  

Офіційне інтернет-представництво
Верховна Рада України
Урядовий портал
Київська обласна державна адміністрація
Українське національне інформаційне агенство
ДПА в Київській області
Державний реєстр виборців
   

Користувач  

   

Рішенням Київської обласної ради сьомого скликання від 22.06.2017 № 346-15-VII було затверджено Київську обласну цільову програму соціальної підтримки в Київській області людей з інвалідністю на 2017- 2020 роки.

На виплату щорічної разової адресної грошової допомоги мають право сім’ї, які складаються з двох і більше осіб з інвалідністю, одинокі особи з інвалідністю, особи з інвалідністю по зору та слуху I та II групи, якщо розмір сукупного доходу інваліда у місяці, що передує місяцю звернення, не перевищує двох прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність (з 01.07.2019 року цей показник становить – 1564 грн.), а також компенсація батькам дітей з інвалідністю із захворюванням ДЦП на оплату реабілітаційних послуг в центрах реабілітації.

 

Перелік необхідних документів для отримання матеріальної допомоги:

Для сімей, які складаються з двох та більше осіб з інвалідністю, в тому числі дітей з інвалідністю:

  • Заяви на ім’я голови Комісії на отримання адресної грошової допомоги від кожної

            особи з інвалідністю, які входять до складу сім’ї, у разі входження до складу сім’ї  

            дитини з інвалідністю – заява від законного представника.;

  • Копії паспорта (для дітей з інвалідністю – свідоцтво про народження, після

            досягнення 14 років – копія ID-картки);

  • Копія пенсійного посвідчення або посвідчення отримувача державної соціальної

            допомоги;

  • Копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків (для

            фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття    

            реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це

            відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті про право

            здійснювати платежі за серією та номером паспорта);

  • Копія довідки медико-соціальної експертної комісії про встановлення інвалідності

            (для дітей з інвалідністю – медичний висновок на дитину з інвалідністю у віці до 

            18 років);

  • Реквізити рахунку для переказу коштів на кожну особу з інвалідністю, яка входить

            до складу сім’ї (для дітей з інвалідністю – реквізити рахунку законного  

            представника);

  • Довідка про склад сім’ї, форма якої затверджена наказом Міністерства праці та

            соціальної політики України від 22 липня 2003 року № 204, зареєстрованим в  

            Міністерстві юстиції України 13 серпня 2003 року за № 709/8030.

Для  осіб з інвалідністю, які опинилися у складних життєвих обставинах:

  • Заява на ім’я голови Комісії на отримання адресної грошової допомоги;
  • Копія паспорта;
  • Копія пенсійного посвідчення або посвідчення отримувача державної соціальної

            допомоги;

  • Копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків (для

            фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття    

            реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це

            відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті про право

            здійснювати платежі за серією та номером паспорта);

  • Копія довідки медико-соціальної експертної комісії про встановлення інвалідності;
  • Реквізити рахунку для переказу коштів;
  • Довідка про склад сім’ї, форма якої затверджена наказом Міністерства праці та

            соціальної політики України від 22 липня 2003 року № 204, зареєстрованим в  

            Міністерстві юстиції України 13 серпня 2003 року за № 709/8030;

  • Акт обстеження матеріально-побутових умов сім’ї, форма якого затверджена

            наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 28 квітня 2004 року

            № 95, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 08 червня 2004 року за

            3 703/9302.

Для одиноких осіб з інвалідністю:

  • Заява на ім’я голови Комісії на отримання адресної грошової допомоги;
  • Копія паспорта;
  • Копія пенсійного посвідчення або посвідчення отримувача державної соціальної

            допомоги;

  • Копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків (для

            фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття    

            реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це

            відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті про право

            здійснювати платежі за серією та номером паспорта);

  • Копія довідки медико-соціальної експертної комісії про встановлення інвалідності;
  • Реквізити рахунку для переказу коштів;
  • Довідка про склад сім’ї, форма якої затверджена наказом Міністерства праці та

            соціальної політики України від 22 липня 2003 року № 204, зареєстрованим в  

            Міністерстві юстиції України 13 серпня 2003 року за № 709/8030;

  • Довідка з територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних

 послуг), про те, що особа є одинокою, дітей працездатного віку не має та перебуває на     

обслуговуванні в територіальному центрі, відповідно до наказу територіального центру;

  • Довідка з органів місцевого самоврядування (сільської, селищної, міської ради,

            ЖЕКу, ОСББ тощо) про те, що особа є дійсно одинокою та дітей працездатного

            віку не має (у разі, якщо особа з інвалідністю не перебуває на обліку в

            територіальному центрі).

 

Для осіб з інвалідністю по зору та слуху І та ІІ групи:

  • Заява на ім’я голови Комісії на отримання адресної грошової допомоги;
  • Копія паспорта;
  • Копія пенсійного посвідчення або посвідчення отримувача державної соціальної

            допомоги;

  • Копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків (для

            фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття    

            реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це

            відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті про право

            здійснювати платежі за серією та номером паспорта);

  • Копія довідки медико-соціальної експертної комісії про встановлення інвалідності

            з відміткою «по зору» або « по слуху» (у разі відсутності зазначеної відмітки  

            додається довідка з уточненням супутнього захворювання  « по слуху» або «по 

            зору»);

  • Реквізити рахунку для переказу коштів;
  • Довідка про склад сім’ї, форма якої затверджена наказом Міністерства праці та

            соціальної політики України від 22 липня 2003 року № 204, зареєстрованим в  

            Міністерстві юстиції України 13 серпня 2003 року за № 709/8030;

 

Для дітей з вадами зору або слуху:

  • Заява від законного представника дитини з інвалідністю на ім’я голови голови

            Комісії на отримання адресної грошової допомоги;

  • Копія свідоцтва про народження дитини (після досягнення 14-річного віку – копія

            ІD-картки та документа про реєстраційний номер облікової картки платника 

            податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від

            прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та

            повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті      

            про право  здійснювати платежі за серією та номером паспорта);

  • Копія медичного висновку на дитину з інвалідністю у віці до 18 років;
  • Довідка про склад сім’ї, форма якої затверджена наказом Міністерства праці та

            соціальної політики України від 22 липня 2003 року № 204, зареєстрованим в  

            Міністерстві юстиції України 13 серпня 2003 року за № 709/8030;

  • Копія паспорта законного представника дитини з інвалідністю;
  • Копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків (для

            фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття    

            реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це

            відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті про право

            здійснювати платежі за серією та номером паспорта);

  • Реквізити рахунку законного представника дитини з інвалідністю для переказу

            коштів.

Для здійснення заходів із реабілітації дітей з інвалідністю:

  • Заява (у довільній формі);
  • Копія свідоцтва про народження дитини з інвалідністю;
  • Копія медичного висновку на дитину з інвалідністю у віці до 18 років;
  • Копія індивідуальної програми реабілітації;
  • Копія паспорта батьків або законних представників дитини з індивідуальністю;
  • Копія посвідчення отримувача державної соціальної допомоги;
  • Копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків (для

            фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття    

            реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це

            відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті про право

            здійснювати платежі за серією та номером паспорта).

Звертатися за додатковою інформацією до Управління соціального захисту населення Ставищенської районної державної адміністрації або за телефоном: (04564) 5-14-59.

   

На нараді в РДА

16 липня 2019
На нараді в РДА

Сьогодні в адмінбудинку відбулася нарада з головами виконкомів селищної та сільських рад. Провів зібрання голова Ставищенської РДА В. Репета.

16 липня – День бухгалтера України

16 липня 2019
16 липня – День бухгалтера України

  Шановні бухгалтери!       Прийміть найщиріші вітання з нагоди  вашого професійного свята – Дня бухгалтера!   ...

ЕТНО-ФЕШН-ШОУ "АРИСТОКРАТИЧНА УКРАЇНА"

16 липня 2019
ЕТНО-ФЕШН-ШОУ "АРИСТОКРАТИЧНА УКРАЇНА"

    З метою відродження національних традицій України, укріплення патріотизму та розвитку культурної дипломатії між етносами й націонал...

Розвиток спорту в Київській області: результати І півріччя 2...

16 липня 2019
Розвиток спорту в Київській області: результати І півріччя 2019 року

Управлінням фізичної культури і спорту Київської обласної державної адміністрації проведено: Чемпіонатів та кубків області: з олімпійських видів...

Завдяки Асоціації міст України 12 громад Київської області о...

16 липня 2019

10 липня Уряд схвалив рішення про спрямування 1,4 млрд грн на підтримку малих міст та селищ за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджета...

Проведено семінар на тему: «Використання пального без ліценз...

15 липня 2019
Проведено семінар на тему: «Використання пального без ліцензії (до 31.12.19), оновлене блокування ПН/РК, оренда землі, РКО»

11 липня 2019 року в актовій залі РДА працівниками Центру професійних бухгалтерів для керівників і бухгалтерів аграрного сектору проведено семінар на...

На засіданні комісії РДА

15 липня 2019

 04 та 09 липня  2019 року відбулося засідання комісії Ставищенської РДА з питань призначення державних соціальних допомог, надання населенн...

Інформує управління соціального захисту населення

15 липня 2019

Житлова субсидія. В травні відбувся процес перепризначення субсидій на новий період. Готівкову субсидію було призначено тим сім’ям, в яких станом трав...

Оголошення про конкурс

15 липня 2019

Управління фінансів Ставищенської районної державної адміністрації Київської області оголошує конкурс на заміщення вакантної (тимчасово на період відп...

Всеукраїнський фестиваль-показ етнічного та стилізованого од...

15 липня 2019

З метою відродження національних традицій України, укріплення патріотизму та розвитку культурної дипломатії між етносами й національними меншинами, як...

Цільова програма соціальної підтримки в Київській області лю...

12 липня 2019

Рішенням Київської обласної ради сьомого скликання від 22.06.2017 № 346-15-VII було затверджено Київську обласну цільову програму соціальної підтримки...

Інформує управління соціального захисту населення

12 липня 2019

     Прожитковий мінімум в Україні з 1 липня зріс до 1936 гривень проти 1853 гривень. Саме до 1853 гривень прожитковий мінімум зро...

Проведено засідання круглого столу « Перспективи формування...

11 липня 2019
Проведено засідання круглого столу « Перспективи формування нової системи адміністративно-територіального устрою Київщини: визначення завдань»

9 липня в м Києві у Центральному офісі Української асоціації  районних та обласних рад відбулося засідання круглого столу « Перспективи формуванн...

«Київщина спортивна»: робоча нарада щодо будівництва футболь...

11 липня 2019
«Київщина спортивна»: робоча нарада щодо будівництва футбольного поля у Ставищі

В рамках робочого візиту Київщиною Сергій Тимофєєв, начальник Управління фізичної культури і спорту 11 липня завітав до Ставища.

31 липня завершується термін сплати податкових зобов’язань,...

11 липня 2019
31 липня завершується термін сплати податкових зобов’язань, задекларованих громадянами у деклараціях про майновий стан і доходи

Головне управління ДФС у Київській області нагадує,що 31 липня 2019 року – останній день сплати фізичними особами податку на доходи фізичних осіб та...

   
© Ставищенська РДА

versiya dlya slabovidyashchikh