Календар новин  

Вересень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
   

Рекомендуємо  

Офіційне інтернет-представництво
Верховна Рада України
Урядовий портал
Київська обласна державна адміністрація
Українське національне інформаційне агенство
ДПА в Київській області
Державний реєстр виборців
   

Користувач  

   

Рішенням Київської обласної ради сьомого скликання від 22.06.2017 № 346-15-VII було затверджено Київську обласну цільову програму соціальної підтримки в Київській області людей з інвалідністю на 2017- 2020 роки.

На виплату щорічної разової адресної грошової допомоги мають право сім’ї, які складаються з двох і більше осіб з інвалідністю, одинокі особи з інвалідністю, особи з інвалідністю по зору та слуху I та II групи, якщо розмір сукупного доходу інваліда у місяці, що передує місяцю звернення, не перевищує двох прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність (з 01.07.2019 року цей показник становить – 1564 грн.), а також компенсація батькам дітей з інвалідністю із захворюванням ДЦП на оплату реабілітаційних послуг в центрах реабілітації.

 

Перелік необхідних документів для отримання матеріальної допомоги:

Для сімей, які складаються з двох та більше осіб з інвалідністю, в тому числі дітей з інвалідністю:

  • Заяви на ім’я голови Комісії на отримання адресної грошової допомоги від кожної

            особи з інвалідністю, які входять до складу сім’ї, у разі входження до складу сім’ї  

            дитини з інвалідністю – заява від законного представника.;

  • Копії паспорта (для дітей з інвалідністю – свідоцтво про народження, після

            досягнення 14 років – копія ID-картки);

  • Копія пенсійного посвідчення або посвідчення отримувача державної соціальної

            допомоги;

  • Копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків (для

            фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття    

            реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це

            відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті про право

            здійснювати платежі за серією та номером паспорта);

  • Копія довідки медико-соціальної експертної комісії про встановлення інвалідності

            (для дітей з інвалідністю – медичний висновок на дитину з інвалідністю у віці до 

            18 років);

  • Реквізити рахунку для переказу коштів на кожну особу з інвалідністю, яка входить

            до складу сім’ї (для дітей з інвалідністю – реквізити рахунку законного  

            представника);

  • Довідка про склад сім’ї, форма якої затверджена наказом Міністерства праці та

            соціальної політики України від 22 липня 2003 року № 204, зареєстрованим в  

            Міністерстві юстиції України 13 серпня 2003 року за № 709/8030.

Для  осіб з інвалідністю, які опинилися у складних життєвих обставинах:

  • Заява на ім’я голови Комісії на отримання адресної грошової допомоги;
  • Копія паспорта;
  • Копія пенсійного посвідчення або посвідчення отримувача державної соціальної

            допомоги;

  • Копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків (для

            фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття    

            реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це

            відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті про право

            здійснювати платежі за серією та номером паспорта);

  • Копія довідки медико-соціальної експертної комісії про встановлення інвалідності;
  • Реквізити рахунку для переказу коштів;
  • Довідка про склад сім’ї, форма якої затверджена наказом Міністерства праці та

            соціальної політики України від 22 липня 2003 року № 204, зареєстрованим в  

            Міністерстві юстиції України 13 серпня 2003 року за № 709/8030;

  • Акт обстеження матеріально-побутових умов сім’ї, форма якого затверджена

            наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 28 квітня 2004 року

            № 95, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 08 червня 2004 року за

            3 703/9302.

Для одиноких осіб з інвалідністю:

  • Заява на ім’я голови Комісії на отримання адресної грошової допомоги;
  • Копія паспорта;
  • Копія пенсійного посвідчення або посвідчення отримувача державної соціальної

            допомоги;

  • Копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків (для

            фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття    

            реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це

            відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті про право

            здійснювати платежі за серією та номером паспорта);

  • Копія довідки медико-соціальної експертної комісії про встановлення інвалідності;
  • Реквізити рахунку для переказу коштів;
  • Довідка про склад сім’ї, форма якої затверджена наказом Міністерства праці та

            соціальної політики України від 22 липня 2003 року № 204, зареєстрованим в  

            Міністерстві юстиції України 13 серпня 2003 року за № 709/8030;

  • Довідка з територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних

 послуг), про те, що особа є одинокою, дітей працездатного віку не має та перебуває на     

обслуговуванні в територіальному центрі, відповідно до наказу територіального центру;

  • Довідка з органів місцевого самоврядування (сільської, селищної, міської ради,

            ЖЕКу, ОСББ тощо) про те, що особа є дійсно одинокою та дітей працездатного

            віку не має (у разі, якщо особа з інвалідністю не перебуває на обліку в

            територіальному центрі).

 

Для осіб з інвалідністю по зору та слуху І та ІІ групи:

  • Заява на ім’я голови Комісії на отримання адресної грошової допомоги;
  • Копія паспорта;
  • Копія пенсійного посвідчення або посвідчення отримувача державної соціальної

            допомоги;

  • Копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків (для

            фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття    

            реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це

            відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті про право

            здійснювати платежі за серією та номером паспорта);

  • Копія довідки медико-соціальної експертної комісії про встановлення інвалідності

            з відміткою «по зору» або « по слуху» (у разі відсутності зазначеної відмітки  

            додається довідка з уточненням супутнього захворювання  « по слуху» або «по 

            зору»);

  • Реквізити рахунку для переказу коштів;
  • Довідка про склад сім’ї, форма якої затверджена наказом Міністерства праці та

            соціальної політики України від 22 липня 2003 року № 204, зареєстрованим в  

            Міністерстві юстиції України 13 серпня 2003 року за № 709/8030;

 

Для дітей з вадами зору або слуху:

  • Заява від законного представника дитини з інвалідністю на ім’я голови голови

            Комісії на отримання адресної грошової допомоги;

  • Копія свідоцтва про народження дитини (після досягнення 14-річного віку – копія

            ІD-картки та документа про реєстраційний номер облікової картки платника 

            податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від

            прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та

            повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті      

            про право  здійснювати платежі за серією та номером паспорта);

  • Копія медичного висновку на дитину з інвалідністю у віці до 18 років;
  • Довідка про склад сім’ї, форма якої затверджена наказом Міністерства праці та

            соціальної політики України від 22 липня 2003 року № 204, зареєстрованим в  

            Міністерстві юстиції України 13 серпня 2003 року за № 709/8030;

  • Копія паспорта законного представника дитини з інвалідністю;
  • Копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків (для

            фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття    

            реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це

            відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті про право

            здійснювати платежі за серією та номером паспорта);

  • Реквізити рахунку законного представника дитини з інвалідністю для переказу

            коштів.

Для здійснення заходів із реабілітації дітей з інвалідністю:

  • Заява (у довільній формі);
  • Копія свідоцтва про народження дитини з інвалідністю;
  • Копія медичного висновку на дитину з інвалідністю у віці до 18 років;
  • Копія індивідуальної програми реабілітації;
  • Копія паспорта батьків або законних представників дитини з індивідуальністю;
  • Копія посвідчення отримувача державної соціальної допомоги;
  • Копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків (для

            фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття    

            реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це

            відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті про право

            здійснювати платежі за серією та номером паспорта).

Звертатися за додатковою інформацією до Управління соціального захисту населення Ставищенської районної державної адміністрації або за телефоном: (04564) 5-14-59.

   

На засіданні комісії Ставищенської РДА

20 вересня 2019
На засіданні комісії Ставищенської РДА

20 вересня 2019 року було проведено засідання комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків та інших надходжень, погашення забо...

До Дня партизанської слави в смт Ставище відбулися урочисті...

20 вересня 2019
До Дня партизанської слави в смт Ставище відбулися урочисті заходи

День партизанської слави відзначається у всіх регіонах України, як данина всенародної поваги та вшанування пам'яті усіх тих, хто під час Великої Вітчи...

На засіданні колегії РДА

20 вересня 2019
На засіданні колегії РДА

19 вересня в адмінбудинку відбулося засідання колегії Ставищенської РДА. Провів зібрання голова Ставищенської райдержадміністрації В.Репета.

В наших планах відкрити надсучасний сервісний центр, аналогі...

19 вересня 2019

В Обухівському територіальному сервісному центрі МВС №3244 відбулась зустріч начальника Регіонального сервісного центру МВС в Київській області Миколи...

Опитування громадської думки: Чи знайомі Ви із сервісами Пен...

19 вересня 2019

Пенсійний фонд України у співпраці з Державною установою “Урядовий контактний центр” проводить дослідження громадської думки на тему: “Обізнаніст...

Привітання з професійним святом отримували на свою адресу ря...

18 вересня 2019
Привітання з професійним святом отримували на свою адресу рятувальники Ставищенщини

Сьогодні отримували привітання на свою адресу  працівники  Ставищенського  РС  ГУ ДСНС України в Київській області , яких з профес...

Проведено семінари з спеціалістами бюджетних установ та з го...

17 вересня 2019
Проведено семінари  з спеціалістами бюджетних установ  та з  головними бухгалтерами сільських та селищної рад

         Наразі розпочався процес формування районного бюджету на 2020 рік про особливості якого і було доведе...

СТАВИЩЕНСЬКИЙ ВІДДІЛ ОБСЛУГОВУВАННЯ ГРОМАДЯН (СЕРВІСНИЙ ЦЕНТ...

17 вересня 2019

СТАВИЩЕНСЬКИЙ  ВІДДІЛ ОБСЛУГОВУВАННЯ ГРОМАДЯН  (СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР)  УПРАВЛІННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ГРОМАДЯН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФО...

ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН Ставищенським відділом обслуговуванн...

17 вересня 2019

ГРАФІК  ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН Ставищенським відділом  обслуговування  громадян (сервісний центр) (смт. Ставище,  вул. Генерала Кравченк...

Г Р А Ф І К проведення особистого прийому громадян керівницт...

17 вересня 2019

    Г Р А Ф І К проведення особистого прийому громадян керівництвом Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області

Привітання голови РДА з Днем працівника цивільного захисту

16 вересня 2019
Привітання голови РДА з Днем працівника  цивільного захисту

Шановні рятівники, працівники цивільного захисту району та пожежної охорони!      Щиро вітаю  Вас з професійним святом — Днем ряті...

На апаратній нараді у голови РДА

16 вересня 2019

Сьогодні в адмінбудинку відбулася оперативна нарада з керівниками структурних підрозділів та управлінь РДА. Провів зібрання голова Ставищенської райде...

Опалювальний період 2019-2020 рр.: оформлення субсидії

16 вересня 2019

     У зв’язку з наближенням опалювального періоду 2019-2020 років, та з метою зменшення напруги під час масового звернення громад...

Інформує управління соціального захисту населення

16 вересня 2019

Прожитковий мінімум в Україні з 1 липня зріс до 1936 гривень проти 1853 гривень. Саме до 1853 гривень прожитковий мінімум зростав ще 1 січні 2019 року...

   
© Ставищенська РДА

versiya dlya slabovidyashchikh