Ставищенська районна державна адміністрація

Карта сайту Електронні звернення Головна

Навігація

Календар

«    Березень 2017    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 

Популярне

Авторизація

Опитування

Оцініть роботу РДА [Всі опитування]

Добре
Задовільно
Незадовільно
Мені байдуже

Рекомендуємо

Погода


АвторАвтор: 1021press | ДатаДата: 22-03-2017, 15:13

Відповідно до Закону України від 06.12.2016р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України», встановлено, що в частині плати за надання адміністративних послуг, прив’язка розміру платежів проводиться до прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що становить на 1 січня 2017 року 1600 гривень.

Таким чином вартість платних послуг, які можна отримати у Центрі надання адміністративних послуг (ЦНАП) змінилась і становить:

«Видача витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку» - 80 грн.;

Заяву для отримання відомостей з ДЗК про земельну ділянку можна подати в електронній формі через Єдиний державний портал адміністративних послуг, у тому числі через інтегровану з ним інформаційну систему Держгеокадастру. Оплата послуг при цьому здійснюється із застосуванням електронних платіжних засобів відповідно до Закону України "Про платіжні системи та переказ коштів в Україні".

 

АвторАвтор: 1021press | ДатаДата: 22-03-2017, 15:12

Для отримання витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки землевласники чи землекористувачі звертаються до Центру надання адміністративних послуг із заявою встановленого зразка до якої додається документ, що підтверджує право користування земельною ділянкою (державний акт, договір оренди, свідоцтво про право власності) або витяг з ДЗК.

 

АвторАвтор: 1021press | ДатаДата: 16-03-2017, 08:53

I.Загальні положення

1.1.Методичні рекомендації щодо взаємодії територіальних органів Міністерства юстиції України з центрами надання адміністративних послуг, центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги при проведенні державної реєстрації громадських об‘єднань (далі – Рекомендації) розроблені на підставі Закону України «Про громадські об’єднання», Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», Закону України «Про адміністративні послуги», Постанови Кабінету Міністрів України від 11.02.2016 року № 99 «Про реформування територіальних органів Міністерства юстиції та розвиток системи надання безоплатної правової допомоги», Наказу Міністерства юстиції України від 09.02.2016 року № 359/5 «Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи», Наказу Міністерства юстиції України 17.06.2016 року № 1717/5 «Про запровадження пілотного проекту у сфері державної реєстрації громадських формувань».

1.2.Рекомендації призначені для визначення порядку взаємодії адміністраторів центрів надання адміністративних послуг, центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги як фронт-офісів (далі – фронт-офіс) та державних реєстраторів територіальних органів Міністерства юстиції України як суб’єктів надання адміністративних послуг (далі – територіальний орган Мін’юсту) при здійсненні державної реєстрації громадських об’єднань, зокрема, прийомі та видачі документів для державної реєстрації.

1.3.Метою взаємодії є забезпечення доступності, а також підвищення якості надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації громадських об’єднань.

1.4.Рекомендації визначають порядок взаємодії між фронт-офісами та територіальними органами Мін’юсту при наданні наступних адміністративних послуг (далі – послуги з державної реєстрації):

¾державна реєстрація створення громадського об’єднання;

¾державна реєстрація включення відомостей про громадське об'єднання, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

АвторАвтор: 1021press | ДатаДата: 13-03-2017, 14:49

Оголошення!До уваги громадян Ставищенського району!

Центр надання адміністративних послуг змінив адресу. Прийом громадян та документів проводиться за адресою: смт.Ставище вул..Цимбала Сергія 37/2.

Інформація для довідок за телефоном (045-64) 2-24-94.

АвторАвтор: 1021press | ДатаДата: 12-09-2016, 16:28

Графік

Прийому громадян

відділом економічного розвитку та забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг

Прийом документів здійснюється:

 

Понеділок-Четвер

З 9.00 год. до 17.00

 

Вівторок –П’ятниця

З 8.00 год. до 15.00

 

Видача документів здійснюється :

Понеділок-Четвер

9.00 год. до 17.00

 

Вівторок –П’ятниця

8.00год . до 15.00

Робота з документами та адміністративними органами по прийому-передачі адміністративних справ та результатів їх розгляду;

З 17.00 до 18.00

3 15.00 до 16.00 (вівторок-п’ятниця)

 

Керівник відділу Т.В.Юхименко