Ставищенська районна державна адміністрація

Карта сайту Електронні звернення Головна

Навігація

Календар

«    Липень 2017    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

Авторизація

Рекомендуємо

Погода



АвторАвтор: 1021press | ДатаДата: 5-07-2017, 15:09

До уваги громадян! Ставищенським центром надання адміністративних послуг прийом та видача документів здійснюється особисто заявником при наявності паспорта або за наявності відповідного доручення.

АвторАвтор: 1021press | ДатаДата: 16-05-2017, 11:12

Інформує центр надання адміністративних послугДля забезпечення виконання вимог Закону України ,,Про адміністративніІнформує центр надання адміністративних послуг послуги” в Ставищенському районі з 01 січня 2014 утворено Центр надання адміністративних послуг при Ставищенській районній державній адміністрації (розпорядження голови Ставищенської районної державної адміністрації від 06 серпня 2013 року № 665 ,,Про створення Центру надання адміністративних послуг Ставищенської районної державної адміністрації”). В районі вживаються відповідні заходи, спрямовані на інтеграцію у ЦНАП найбільш важливих для громадян адміністративних послуг. З 1 лютого 2017 року центр надання адміністративних послуг перемістився в окреме приміщення (поряд з адмінбудинком) загальною площею 103 кв.м., який відповідає усим вимогам Постанови КМУ від 01.08.201 №588. Центр повністю оснащено новими сучасним обладнанням - меблями та оргтехнікою. В центрі працює два адміністратора, що цілком зодовольняє потреби населення у послугах на даний час. За 1 квартал 2017 року надано 1547 адміністративних послуги юридичним та фізичним особам. Для забезпечення надання адміністративних послуг через ЦНАП адміністраторами постійно надаються консультації суб’єктам звернень. Кількість осіб, які скористалися консультаційними послугами ЦНАПу, як і кількість наданих адміністративних послуг, упродовж аналізованого періоду постійно зростала. За період 2017 року адміністраторами ЦНАПу надано понад 1900 консультацій. Інформує центр надання адміністративних послугІнформує центр надання адміністративних послуг

АвторАвтор: 1021press | ДатаДата: 26-04-2017, 13:46

Закон України «Про оцінку земель» (далі – Закон) визначає, що грошова оцінка земельних ділянок залежно від призначення та порядку проведення поділяється на два типи: нормативну та експертну.Нормативну грошову оцінку земельних ділянок здійснюють для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, вартості земельних ділянок площею понад 50 гектарів для розміщення відкритих спортивних і фізкультурно-оздоровчих споруд, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель.Експертна грошова оцінка земельних ділянок та прав на них проводиться з метою визначення вартості об’єкта оцінки. Цей вид грошової оцінки використовується при здійсненні цивільно-правових угод щодо земельних ділянок та прав на них.Нормативну грошову оцінку земельних ділянок проводять юридичні особи, які є розробниками документації із землеустрою.Експертну грошову оцінку земельних ділянок здійснюють суб’єкти оціночної діяльності у сфері оцінки земель відповідно до вимог цього Закону, Закону України «Про оцінку майна, майнових прав і професійну оціночну діяльність в Україні», а також інших нормативно-правових актів.За результатами проведення нормативної грошової оцінки земель населеного пункту складається технічна документація, яка затверджується сільською, селищною, міською радою. Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель. За результатами проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок складається звіт.Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки громадяни можуть отримати виключно через Центр надання адміністративних послуг

 

АвторАвтор: 1021press | ДатаДата: 20-04-2017, 11:14

В рамках реалізації норм законодавства визначено Перелік груп технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, продаж яких здійснюватиметься із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 16 березня 2017 року № 231.З 8 травня 2017 року суб’єкти господарської діяльності, які здійснюють продаж технічно складних побутових товарів, визначених у цьому Переліку, зобов’язані в обов’язковому порядку використовувати реєстратори розрахункових операцій. Прийняття постанови Уряду сприятиме посиленню захисту прав споживачів, зокрема щодо проведення гарантійного ремонту або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів. смотреть фильмы онлайн бесплатно2.doc [313.5 Kb] (cкачувань: 5)

АвторАвтор: 1021press | ДатаДата: 20-04-2017, 11:09

Роз»яснення

ДОВІДКА З ДЕРЖАВНОЇ СТАТИСТИЧНОЇ ЗВІТНОСТІ ПРО НАЯВНІСТЬ ЗЕМЕЛЬ ТА РОЗПОДІЛ ЇХ ЗА ВЛАСНИКАМИ ЗЕМЕЛЬ, ЗЕМЛЕКОРИСТУВАЧАМИ, УГІДДЯМИ (ЗА ДАНИМИ ФОРМИ 6-ЗЕМ)

Для чого потрібна довідка 6-зем?

По-перше, довідка є складовою частиною проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок. Вона містить інформацію за рахунок яких угідь надається земельна ділянка (вид, категорія), яка форма власності на даний час, віднесені землі до особливо цінних земель чи ні, чи є якісь обмеження.Також довідкку отримують якщо фізична чи юридична особа вже є власником чи користувачем земельної ділянки.

Де отримати довідку?

Оримати довідку можливо у відділі чи управління Дергеокадастру по місцю розташування земельної ділянки. Документи подаються особисто заявником (уповноваженою особою) через Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП).

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги з отримання довідки за даними форми 6-зем (згідно інформаційної картки ЦНАП):

заява (довільної форми із зазначенням контактного телефону);

копія паспорту та ідентифікаційного коду або свідоцтва про реєстрацію юридичної особи, що є власником або користувачем, або правонабувачем земельної ділянки (довіреність, копія паспорту та ідентифікаційного коду довіреної особи);

схема розташування земельної ділянки (землевпорядна документація – за наявності, яка під час видачі довідки повертається заявнику);

державний акт на землю садового товариства та довідка про членство у садовому товаристві (у випадку, коли ділянка знаходиться в межах садового товариства);

копія наявного правовстановлюючого документу на земельну ділянку (державного акта, свідоцтва про право власності, витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, договору оренди тощо).

 

АвторАвтор: 1021press | ДатаДата: 30-03-2017, 15:42

Роз’яснення щодо Витягу з ДЗК. Порядок отримання

Витяг з кадастру (ДЗК) – це документ, що підтверджує внесення даних земельної ділянки до державного земельного кадастру. Витяг з кадастру – це також одна з форм надання державним кадастровим реєстратором відомостей з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.

На практиці громадяни та організації найчастіше отримують витяг з кадастру у двох випадках:

  • при реєстрації земельної ділянки в Державному земельному кадастрі, в т.ч. під час присвоєння кадастрового номеру;
  • при вчиненні будь-яких операцій із земельною ділянкою (купівля-продаж, дарування, обмін, оренда, спадкування, тощо).

1. Витяг з кадастру при реєстрації ділянки

Перший випадок часто актуальний для власників земельних ділянок, які мають на руках державний акт про право власності на земельну ділянку та, при цьому, не внесені до Національної кадастрової системи. Отже, власник земельної ділянки, маючи на руках державний акт, подає державному кадастровому реєстратору за місцезнаходженням земельної ділянкипакет документів з метою внесення до кадастру інформації про земельну ділянку. На підтвердження внесеної інформації, реєстратор видає замовнику витяг про реєстрацію земельної ділянки в кадастрі.

Винятком, при цьому, є ситуація з держактом червоного кольору, що видавався до 2004 р. та який не містить кадастровий номер. Для того, щоб внести земельну ділянку до кадастру за таким держактом, необхідно додатково розробити технічну документацію про встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та організувати присвоєння кадастрового номеру, яке здійснюється державним кадастровим реєстратором. Тобто до процедури додається ще декілька кроків.

Як у видадку відсутності ділянки в НКС, так і у випадку старого держакту, після отримання витягу з кадастру про реєстрацію земельної ділянки, необхідно додатково звернутись до місцевої реєстраційної служби з метою реєстрації права (власності, оренди) на земельну ділянку. Тільки після всіх вказаних вище дій земельну ділянку можливо буде продати, обміняти, подарувати тощо.

Враховуючи тенденцію щодо законодавчого ускладнення процедури оформлення земельних ділянок в Україні, радимо Вам не відкладати питання реєстрації ділянки в кадастрі.